Hasiera Gure eskola Aurkezpena-Presentación

eskola

aurkezpena presentación

“Ricardo Baroja” eskola Beran, Nafarroako Bortziriak eskualdean, kokaturiko ikastetxe publikoa eta euskalduna dugu. Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Departamentuaren sarekoa. Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza eskaintzen dugu.

Egun, 25 irakasleok osatzen dugu klaustroa eta 3urtetik 6.maila bitartean gure eskolara etortzen diren 213 ikasleen heziketaz arduratzen gara.

Gure ikastetxean ikasketak bukatu ondoren, ikasleriak ikasketei segida ematen die Toki Ona institutuan, Bortziriak zonaldeko beste ikasleekin batera.

“Ricardo Baroja” es un centro de educación situado en Bera, comarca de Cinco Villas, público y euskaldun (modelo D) dependiente del Departamento de Educación del Gobierno de Navarra. En él se imparten enseñanzas de las etapas de Educación Infantil y Primaria.

En la actualidad formamos un claustro de 25 profesores-as y a él acuden  213 alumnos-as desde los 3 años hasta la finalización de Primaria.

Una vez finalizada la Primaria en nuestro Centro, los-as alumnos-as continuan sus estudios de la ESO,Educación Secundaria Obligatoria, en el instituto Toki Ona junto a alumnos-as de la zona.

Hasiera Gure eskola Aurkezpena-Presentación