Hasiera Guraso Elkartea Jarduerak-Actividades

Jarduerak Actividades

Kurtsoan zehar jarduera desberdinak antolatzen ditugu. Animatu zaitez parte hartzera!

A lo largo del curso organizamos diferentes actividades. ¡Anímate a participar!

Lurraren eguna Día de la Tierra

lurraren-eguna-1lurraren eguna logo

Ricardo Baroja Guraso Elkarteari esker sortu zen gaur egun hain arrakastatsua den Lurraren Eguna. Orain ere urtero, gure eskolak, bai antolaketa, bai sukalde eta jangelako instalazioak ere uzteko ekintzekin parte hartzen du. info+

La APYMA del colegio Ricardo Baroja fue la creadora del  "Lurraren Eguna". Hoy en día, la escuela participa en el "Lurraren Eguna" cediendo las instalaciones de la cocina y el comedor.

Arduradunak Responsables: 2. eta 3. maila

Eguberriak Navidades

Harrera ezin hobea egiten diogu Olentzerori. Abesten ditugun kantak aditu eta entsaiatu nahi badituzu, hemen dituzu loturak:

Oilarrak kanta kantari

Trakatan

Horra Mari Domingi

Bizar zuri

Recibimos a Olentzero en la escuela con gran emoción. Arriba están los enlaces a algunas de las canciones que solemos cantar.

argazkiak/fotos

Arduradunak Responsables: 4.maila

eguberriak

Errege kabalgatan ere parte hartzen dugu.

También participamos en la organización de la cabalgata de Reyes.

argazkiak/fotos

Arduradunak Responsables: 5. eta 6. maila

Inauteriak Carnavales

Urtero mozorro desberdinarekin parte hartzen dugu "Ortzegun Gizen" egunean.

Todos los años participamos el día de "Jueves Gordo" con un disfraz diferente.

Arduradunak Responsables: Haur Hezkuntza eta 1.maila

inautberr

Bideoa/Video

Kurtso bukaerako txangoa Excursión de fin de curso

Ikasturte bukaeran ikasle, irakasle eta gurasook parte hartzen dugun txango bat antolatu ohi dugu. Lekunberri, Elizondo, Erriberri... izan dira azken urteotan bisitatu ditugun herriak.

Al finalizar el curso, solemos organizar una excursión para alumnos, profesores y familiares del centro. Lekunberri, Elizondo, Olite... han sido los lugares que hemos visitado los últimos años.

erriberri 2

Argazkiak Fotos