Zinemaldia2016

ZINEMALDIA 2016

Pasa den irailaren 16an eskolako Lehen Hezkuntzako ikasleak urtero bezala Donostiako Zinemaldian egon ziren. Hain zuzen ere "ALBERT" izeneko pelikula ikusi zuten Anoetako Belodromoan. Aurten ere, eguraldiak lagundu ez zuenez, horren ondotik Berara egin zuten buelta, hondartzatik pasatu gabe.

El pasado 16 de septiembre los alumnos y las alumnas de Primaria de la escuela estuvieron en el Festival de Cine de Donostia. La película que este año se programó para ellos en el Belódromo de Anoeta fue "ALBERT". Debido a que el tiempo no acompañó, después de verla volvieron a Bera sin pasar por la playa.